Wednesday 18 December 2013

Fall In Love ?? Wahhh


Alhamdulillah December sudah, dengan ini genap sudah setahun jagung dalam dunia perniagaan, walau setahun tapi macam macam jugak der dah redah :-) syukur juga diberi 'kesetiaan' untuk mushroom project ni walau di 'offer' lain-lain projek yang agak merambang mata (bukan tolak rezeki cuma ikut pesan mentor FOKUS!! pulun habis habisan! all out! buat satu persatu sampai berjaya) lebih kurang dengan perumpamaan -takut yang dikejar tak dapat yang digendong berciciran- betul?? jadi bagi saya FOKUS tu lebih kurang sama dengan SETIA.

Kembali kepada pangkal jalan title atas "Fall In Love" jatuh cinta dengan sape? cantik sangat ke? siapakah gerangan itu??

"Fall In Love" ni bukan dengan Bedah, Minah mahupun Piah tetapi pada kilang lama ni haaaa





MEMPUNYAI SEBUAH KILANG SENDIRI adalah antara impian saya, jadi sudah 5-6 lalu lalang depan kilang ni lama kelamaan jatuh la hati saya, dan ni masuk kali ke-7 tak boleh jadi!! berhenti kereta terus snap gambar kilang ni, sekarang dah angau hahah (macam orang bercinta kan??) betul? malam-malam tengok mula la start berangan itu ini adoiiiii...INSYAALLAH Suatu hari nanti Bechois Agrotrade akan beroperasi disini, doa-doakan ye :-) ameenn



No comments:

Post a Comment