Sunday 12 January 2014

EBook Penanaman Cendawan (6 'step') -Langkah Permulaan Jutawan Cendawan-


EBook '6 step'



Di penghujung Oktober 2013, satu lagi rezeki pemberian ilahi apabila Projek Penanaman Cendawan mendapat liputan keluaran khas Utusan Malaysia akhbar Felda 1 halaman berkisar projek yang dijalankan, Alhamdulillah

Bermula dari itu bertalu-talu mesej, panggilan, whatsapp, facebook dan lain lain betanyakan berkenaan projek yang dijalankan. Antara soalan popular ialah "Bagaimana Untuk Mula?.." 

Soalan ditanya dari pihak yang punyai latar belakang berbeza antaranya, Pesara, bakal pesara, ibu-ibu tunggal, dan tidak ketinggalan pelajar-pelajar yang bakal menamatkan pengajian mereka.

Pada masa itu, yang saya hanya mampu adalah dengan cara menghubungkan mereka kepada rakan-rakan industri saya yang berhampiran dengan mereka. Bagi yang berkesempatan Alhamdulillah, bagi yang punyai kekangan masa dan sebagainya membuatkan hadirnya perasaan serba salah pada mereka.

Berikutan dari itu Alhamdulillah, saya bersyukur sangat kepada yang maha esa yang telah menggerakkan hati saya untuk menulis, menyusun membukukan segala persoalan mereka di dalam "EBook 6 step" saya iaitu langkah-langkah awal bagi menceburi Industri Cendawan.

Di dalam EBook ini saya kongsikan 6 langkah awal dari penyedian rumah dan rak cendawan sehingga kutipan hasil.

Dengan niat sekadar hanya membantu dan berkongsi saya tawarkan EBook ini dengan harga seminima mungkin bagi 200 orang yang pertama.

Bagi yang berminat mendapatkannya boleh PM terus kepada saya atau whatsapp 0125629863
1.Nama :
2.Email :
3.Nombor telefon :

"Sesiapa yang ditanya tentang sesuatu ilmu, kemudian ia menyembunyikannya, maka Allah akan rantai di hari kiamat dengan rantai api neraka..." (Hadis diriwayat oleh Abu Daud)

InsyaAllah semoga berkat dan bermanfaat buat semua


Sedia Bantu Sedaya Mampu
https://www.facebook.com/Bechois

No comments:

Post a Comment